keskiviikko 5. helmikuuta 2014

kaloreita, mut ei onneks liikaa

eilen menin nukkumaan, mutta uni ei tullut, koska vatsa murisi niin helskatisti. mutta en silti syöny mitään, koska tiiän, että aamulla mun fiilis on sen parempi mitä tyhjemmällä masulla herään. aamusin mulla ei ole ikinä edes nälkä vaikka yöllä tuntuu että voisin syödä koko jääkaapin tyhjäks. 

tykkään aamuista muutenkin nykyään paljon enemmän ku illoista. vaikka heräisinki omaan itkuun niin mun ei tarvi jäädä sinne pimeään nyyhkyttämään vaan voin nousta, vetää kupin kahvia naamaan, kuunnella musiikkia tms. ja se että saan viettää kaikki aamut ihan rauhassa ilman mitään kiirettä johtuu siitä, että en opiskele tällä hetkellä vaan oon töissä ja teen melkein aina vain iltavuoroja.

tässä vielä mun tän päivän syömiset (yht. n.365 kcal) :

80 kcal
60 kcal
n. 175 kcal
n. 50 kcal

- harhaileva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti